能否有人告訴我該怎麼做

總得有解決辦法我才能再擁有熱情















disorientation

X的形容詞害我還查了一下字典

迷失的、迷惘的、不知所措的















It's true that I am disorientation

I have no idea what I can do now

I can't think anything anymore

Nothing is important to me

That person always appear in my head at anytime

I cam't aviod!


















我的頭腦塞不下這複雜的東西

當機是好事

可以省掉讓我思考的時間

因為當機總是需要時間恢復

只可惜我不知道何時會回歸正常罷
arrow
arrow
    全站熱搜

    love8021903 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()